Slovenská beletria z mojej knižnice


Dnes som vybrala z mojej knižnice beletriu od slovenských autoriek/autora, ktorú odporúčam.
Tieto knihy sa mi páčili, oslovili ma.Nájdete ich na e-shope kníhkupectiev a niektoré aj ako e-knihy.
Koža
Autorka Jana Bodnárová prostredníctvom umelkyne sa nás pýta, čo máme pod kožou, pod povrchom a komu dovolíme nahliadnuť, do svojho vnútra.Skvelé čítanie a k tomu fotografie, ktoré sa nepriamo spájajú s textom.
Aspekt.sk 

Zázrak zo skúmavky
Materstvo patrí medzi chúlostivé témy v spoločnosti. Koľkokrát sa stáva politickým nástrojom a vyvoláva emócie. Búrku emócií, filozofických otázok vyvoláva Zázrak zo skúmavky.
Lindeni.sk


Med pamäti
Pre generáciu mladých ľudí, ktorí si nepamätajú tragické a osudové udalosti z 20.storočia je dôležité pripomínať, že pamäť je nevyspytateľný živočích a je dôležité poznať históriu aj keď je bolestivá.
Literárna bašta.sk

 Nevďačná cudzinka
Kniha reflektuje jednak vlastné zážitky z udomácňovania v novej krajine a intímnu spoveď autorky ako sa vysporiadala so životom v cudzine.
Apekt.sk


Slovenská beletria z mojej knižnice 
Autorka: dannyreads

Komentáre

Obľúbené príspevky