Jún, mesiac kávy


Dnes je posledný deň v júni. Bol to výnimočný mesiac, hlavne čo sa týka prečítaných kníh a spolupráce.
Pre kníhkupectvo Panta Rhei som recenzovala dve publikácie. Sofia vždy chodí v čiernom a Čo je populizmus.

Jún, mesiac kávy

Cognetti so svojou Sofiou mi dal pocítiť silu talianskeho spisovateľa. Jednoznačne budem viac sledovať talianskych autorov a ich diela (pomaly a isto sa už chystám na Ferrante a jej mániu).

Dve neuveriteľné skice som objavila. Poznámky o samovražde otvárajú diskusiu témy, ktorá je tabu zo spoločenských, náboženských a individuálnych príčin. Esej obsahuje málo strán, ale dostatočne vystihujú podstatu. 

Druhá bola pre mňa ako učebnica. Previedla ma politickou scénou s fenoménom menom ,,populizmus“. 

Moje malé predsavzatie na rok 2018 je: ,,Každý mesiac prečítať jednu knihu od vydavateľstva Absynt." Darí sa mi to. Svetlana a jej Poslední svedkovia sú historickou prechádzkou trpkého osudu vojnových deti. Príbehy veľmi zamávajú s emóciami, ale je to história, na ňu sa nesmie zabudnúť.

České vydavateľstvo Plus je jedno prekvapenie pre mňa.

Putovaní jednoho slona ma priviedlo k Šalamúnovi a jeho ošetrovateľovi. Spolu s nimi som cestovala na dobrodružnú cestu z Lisabonu do Viedne v 16 storočí. 

Román Ty a nikdo jiný vyvoláva vo mne údiv, od prvého začiatku. Suzanne a Lucie (neskôr Marcel a Claude) ma priviedli do bohémskeho  a surrealistického  Paríža medzi vojnovej doby. Spojenie umenia s literatúrou a príbehom lásky.

Mojou témou na Instagrame boli fotky s kávou. Chvíľky s ňou a knihou. Najlepšia a najkrajšia kombinácia, samozrejme aj čaj má svoje čaro.

Dúfam, že v júni ste objavili knihy s krásnymi myšliankami :)

dannyreads

Komentáre

Obľúbené príspevky