Máj knihy čas

Dnes je posledný deň v mesiaci máj.
Ako sa hovorí: ,,Máj lásky čas", ja to premenujem: ,,máj knihy čas.
Tento mesiac som sa zaľúbila do zaujímavých kníh.
Goodbye May
Každá z nich je odlišná, ale ja som predsa niečo našla spoločné. To spoločné pomenujem ,,žena".
V reportáži z Turecka od Witolda rozpravajú ženy o svojom živote v krajine polmesiaca. Max Porter píše o smútku zo straty svojej manželky svojským spôsobom.
Svetlana Alexijevič nám ukazuje, že vojna nemá ženskú tvár, ale hrdinky si ju zachovali.
Rozchodové vety od kreatívneho dua Ester&Josefína, nám pripomína, aké my ženy vieme byť umelecké duše v rozchodoch (ak chceme). A posledná služobníčka June, je naša hrdinka telom aj dušou, pretože nedovolí aby ju tí bastardi rozdrvili.
To bol môj máj, mesiac knihy čas.
dannyreads

Komentáre

  1. Ja som bohužiaľ práve v máji nečítala toľko, pre mňa to bol skôr máj, maturít čas hh. Ale tak mam to úspešne za sebou a konečne môžem čítať beztrestne nie len učebnice. Z týchto knižiek som práve na 242 strane Príbehu služobníčky, mám z nej zatiaľ trochu zmiešané pocity, ale baví a zaujíma ma. Od absyntu si chcem najbližšie prečítať Eli, Eli, no Vojna nemá ženskú tvár ma tiež láka. A inak som si teraz veľmi zamilovala vydavateľstvo Inaque, chcem prečítať všetky ich knihy hh! Tak snáď aj v júni nájdeme toľko zaujímavých dobrých kníh :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam že maturity prebeli úspešne :)
      Príbeh služobníčky je skvelý a áno aj ja som mala zmiešané pocity. Ja som momentálne na vlnách Absynt a Inaque.

      dannyreads

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky